mandag 26. juni 2017

nytt oppdrag - ny reportasje

Her blir det langt mellom innleggene om dagen... Jeg skal komme tilbake til dere med en forklaring litt senere. Jeg kan jo bare nevne litt fort her nå at det snører seg til oppe på gården, og jeg har i grunn så mye jeg vil dele med dere. Vi koser oss nemlig så! Enn så lenge kan dere gjerne ta turen inn på min instagram-konto, som jeg oppdaterer litt oftere, eller på Facebook.

Nevner det igjen: 

Instagram: @livslyst
Facebook: Min private (Velkommen til å bli min venn!) HER
Facebook: Firma HER

Men så til poenget med bildene her. I fjor sommer, på en varm og skikkelig sommerdag, var jeg på besøk hos @christinludvigsen. Hun bor helt nede ved sjøen, og plasseringen til det hvitmalte og gamle huset kan nok få mange til å drømme seg fullstendig bort. Mitt oppdrag denne dagen, var å knipse bilder. Det ble så mange fine motiv, og et av dem havnet jammen på forsiden av Lev Landlig! (Det øvereste bildet i dette innlegget.) Som du skjønner har det blitt reportasje ;O) Og bladet er ute i butikkene nå.

Denne gangen hadde jeg forresten med meg @vibekedesign - som det alltid er så moro å samarbeide med! Hun stod for stylingen, og mange av dere vil kanskje gjenkjenne hennes "håndlag" i dette motivet ;O) Hun har en sjelden sans for det estetiske altså. 

Kjære alle sammen!
Vi knottes.

# den store koftejakten # kofter # kofteboken # kofteboken 2 # liv sandvik jakobsen # tørkestativ # nostalgi # landlig # livsstil # matnyttig # vårt lille land # diy # kjøkken # innredning # interiør # interior # jordbruk # ølologisk # strikk # strikking # reportasjer # gamle lamper # blomster # flora # reportasjer #

1 kommentar: