lørdag 24. april 2010

DENNE GANGEN LOVTE JEG ET RENT INTERIØRINNLEGG. HER KOMMER DET!

Og siden det er helg, må man ha litt kos!
Selv om det går mye i bryllups-forberedelser her om dagen.. Puh! Men gøy!

På kjøkkenbenken hos Thomas står et flueskap. 
Det har vi faktisk gjort noe med. 
Jeg skal lage et innlegg om dette senere!

Å tenne lys og gjøre det stemningsfullt i hver en krok er koselig når helga kommer.
Da slapper man mer av og de kjente omgivelsene i et hjem blir mer hyggelig.


Jeg har tatt frem litt praktiske ting fra flueskapet:
* 2stk gamle skjærbrett i hvit porselen (brukthandel)
* En gammle hvit bolle med blå bolsterstripe (loppis)
* Et hjemmestrikket håndkle til å tørke hendene på (design: Livs Lyst)
* Et hvitt kjøkken håndkle med blå striper (som dere kanskje kjenner igjen fra hagen her om dagen.) 
Jeg bruker det altså som duk. (Kjøpt nytt)
* Sølvbestikket ligger til daglig ikke langt nede i bortgjemte skuffer, men er i bruk. (Arvet og kjøpt på loppis)

Fra det gamle spisebordet og stolen, ser vi bort på benken og flueskapet. 
Og stemningen er altså satt for en koselig kveld! ;O)

Ha en riktig god helg videre, så knottes vi!!!

I promised in the post below, that this time I would give you av clean interior post. I have put some wedding and birthday-things in the latest posts. But today, I give you interior! It`s weekend and it`s so good to tace some time of. (Even if there are a lot of things to do by planning our wedding.) But we also have time for some relaxed time too. In Thomas`  kitchen, there are standing a tiny little flea cupboard. We have fixed something on it, and I will show you what we have done later. Now the little cupboard are standing here in the kitchen. I have taken out some practical things:
* 2 white and old small boards of porselain (bought in a second hand store)
* A white bowl with a blue stripe (bought in a flea marked)
* A homemade towel (I have designed and made it)
* A knife and fork in silver (Inherited and bought on a flea marked)

17 kommentarer:

  1. God helg til dere:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Flotte stemningsbilder.

    Ha en herlig lørdagskveld,
    hilsen Ingvild

    SvarSlett
  3. hærlige,stemningsskapende bilder..falt veldig for det fine bestikket ditt;-)
    ha en riktig god helg,her er vi i kaninmodus....

    Klem♥

    SvarSlett
  4. Kjempefine stemnignsfulel bilder! Det flueskapet deres er nydelig!!

    ha en fortsatt god helg! :)

    SvarSlett
  5. Nydelige gamle ting, og flotte bilder i lyse farger:)

    Kos deg med bryllupsforberedelser!

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder som alltid her hos deg... så utrolig koselig dere har det på kjøkkenet...og lage litt ekstra stemning når det er helg...er jeg helt enig i..

    Nyt søndagen.::


    klem Kerstin

    SvarSlett
  7. Åh så härliga bilder! Kram Petra

    SvarSlett
  8. Hei!
    Så stemningsfullt, Liv, og mange godbiter her! Ja, det er mye bedre å bruke sølvbestikket, enn å kun la det ligge i skuffen - måltidet blir litt hyggeligere med det på bordet!

    Bryllups, ja, det er noe som tar mye tid å forberede, så jeg kjenner meg igjen der! Men moro da! Husk å nyte den store dagen, for den kommer til å gå altfor fort!

    Ønsker turtelduene en fin søndag!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  9. Koselige bilder fra kjøkkenet ditt Liv!!
    Her har du jo bestikket "mitt" også :o)
    Finner stadig noe i dette mønsteret....men kniver er vanskelig å finne synest jeg!!
    Ikke det at jeg må ha make...men fine kniver finnes det lite av brukt!!
    Ønsker deg en fortsatt fin søndag :o)

    SvarSlett
  10. Hei du:) Takk for hyggelig kommentar på min blogg:) Er ofte inne hos deg, så da er det ekstra hyggelig at du fant meg og - og ikke minst at det var interessant lesing. Elsker det flueskapet ditt. Ønsker meg sånn selv:) Masse lykke til med bryllupsplanleggingen. Jeg og gifter meg i sommer:) God søndag videre. Klem fra Jeanine

    SvarSlett
  11. Vilka jätte fina bilder hos dig, jag njuter av att titta på dom.
    Det är så fint med flugskåp , har inget själv men skulle gärna vilja ha.
    Kram på dig/Ingela.

    SvarSlett
  12. Heisann!
    Kom tilfeldigvis forbi, og endte opp med å "rote rundt" hos deg myyeee lenger enn jeg egentlig hadde tid til (stryker egentlig tøy :)

    Mange stemningsfulle bilder; du er en flink fotograf! Takk!
    Ønsker deg en utmerket kveld!
    Lilli

    SvarSlett
  13. Hi Liv,

    I really, really LOVE your blog. It´s amazing!!

    ♥♥♥ Angelina

    SvarSlett
  14. Du har så otroligt fint.:-) Kram Stina

    SvarSlett
  15. jeg likte flueskapet & skjærefjølene i hvit porselen såååå godt-fine stemningsbilder ♥

    ~vårklem fra Lisa~

    SvarSlett
  16. Heisann :) Takk for kommentar! Leser bloggen din ofte er bare litt dårlig til å kommentere - det må jeg bli flinkere til!!

    Jeg har kjøpt de hvite sommerfuglene på Nille faktisk! :P Hehe! 30 kroner pakken! 5-6 sommerfugler i hver (med perler) Det er litt glitter i dem men det kan bare skrapes vekk!

    Lykke til med bryllupsforberedelser! :)

    SvarSlett