mandag 18. oktober 2010

FRA EN HELT NY VINKEL


Det har skjedd noe nytt siden jeg begynte å blogge og ta bilder hver dag.  Jeg ser på en måte huset vårt "gjennom kameralinsen". Jeg kan sitte for eksempel på kjøkkenet og se ut i stuen, og plutselig oppdager jeg en ny vinkel. En vinkel jeg må fange. I går da vi satt og spiste middag, så jeg plutselig kommoden med koffertene på en litt annen måte (DET ØVERSTE BILDET). Jeg er jo mer vandt med på se kortveggen i stuen fra disse to andre vinklene. (DE TO NEDERSTE BILDENE). Morsomt også! Å liksom oppdage hjemmet sitt på flere ulike måter!

Ønsker dere med dette en fin start på uken. Jeg skal opp i Telemark og være sammen med ei venninne idag. "Tråle" noen bruktbutikker! Kanskje jeg kommer hjem med noe skatter?? Ha en fiiin dag ja!

English: Suddenly when I`m sitting in the kitchen, I see the livingroom from another angle. I - in a way - see our home through the camera. I`m now used to take pictures every day, and this is affecting me. But thats cool! Now I see angles that I had not discovered earlier. So this is an angle in our livingroom, throught the kitchen. With this I wish you a happy day! ;O)

6 kommentarer:

  1. Herlig landlige bilder du viser oss! Utrolig stilig med disse koffertene som stables! nice... God tur følger med om noen skatter ble med hjem...:))

    SvarSlett
  2. Nydelig vinkel med nydelige ting!

    Klem Madelén

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg skjønner godt hva du mener! Jeg fikk nettopp nytt kamera og ser alt gjennom kameralinsen for tiden! Kan nesten bli for mye til tider. Kjempefine bilder forresten!

    Kristin xx

    SvarSlett
  4. En nydelig vinkel!! :-) Koffertene er så tøffe! Ha en fin kveld, håper du fant noen skatter! :-) Klem

    SvarSlett
  5. Hei Liv!
    Ja, der kjenner jeg meg igjen! Jeg kan ofte avbryte en samtale med bygårdsmannen, fordi jeg ser et motiv, og han forstår jo ikk'no!

    Kan jeg spørre deg om noe? De rubrikene du har øverst, hvor du deler inn i temaer, hvordan får du til det? Så det lå en gagdet man kunne bruke, men den fikk jeg ikke til. Noen tips?

    Håper du fant noe fint!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  6. Lenge siden. Men her er jeg og vil bare si at den globusen, den er fortsatt bare så lekker. Sukk!
    Ha en deilig dag.
    Klem:)

    SvarSlett