torsdag 21. oktober 2010

SLIK HAR JEG ORDNET TIL VENNINNEBESØK



 Å ha besøk av venninner - det er koselig det! Og som dere vet, driver jeg og øver meg til å bli en "god husmor" (så kan det diskuteres hva dèt er). Men jeg har aldri vært noe glad i å lage hverken mat eller kaker. Så jeg driver og øver i alle fall. For sund og god mat vil man jo gjerne ha da. Og jeg vil jo gjerne være en god kone for Thomas. Hii. Uansett: det er ÈN kake jeg er ganske så god på faktisk: BROWNIES -fra bunn. Den er superenkel å lage og den smaker   G O D T  om jeg skal si det selv ;O)

Bildene: Caffe lattè-pulver i Norgesglass. Står fremme på hyllen til daglig. Til å røre ut lattèn har jeg lagt frem små koppe-visper. Jeg husker ikke helt hvor jeg har kjøpt dem, men jeg tipper de finnes på Kitch`n. Gamle tallerkener med "blondkant" (kjøpt på loppis) og stettfat og glasslokk (kjøpt på loppis.)
(Idag har jeg "mettet" bildene litt. Da blir de litt mer "grå". Gøy å eksperimentere litt!)

Ønsker dere en fin dag! Tusen takk for at dere støtt og stadig tar en titt inn til meg her på LIVS LYST!

14 kommentarer:

  1. Dette så virkelig lekkert og godt ut! Flotte bilder fra deg, igjen. :) Likte koppene så godt! Kos deg med besøk! Herlig detalj med den røde stripen i duken.

    SvarSlett
  2. Heldige venninnene dine!:P
    Så godt ut, og fine bilder!!
    Håper du får en fin dag!

    Her i Bergen SNØR det!!!:O

    Velkommen innom hos meg, når som helst!;)

    Klem fra Janniche,
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  3. Mmmmmmmm browniesen såg NAM ut♥
    Eg er heller ingen husmor-trur ikkje det er håp heller hehe☺
    Men prinsessa blir 6 år idag og skal ha feiringar i helga so eg må prøve meg på litt kakebaking i nye KAen min☺

    Håpe du har ein fin torsdag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder, og de brownies'ene så supergode ut!! Del gjerne oppskrift med oss andre som prøver å være gode husmødre og koner ;-) Ha en super dag!! :-) Klem

    SvarSlett
  5. Brownies er en av mine favorittkaker. Såååå godt! ♥
    Kos deg med venninnebesøk.

    SvarSlett
  6. Tydelig at du er en EKTE husmor allrede!
    Nydelig, og flotte bilder som alltid hos deg!

    God helg! Å kos deg med venninde besøk!

    God klem Malin

    SvarSlett
  7. Hmmmmm - yummi - tasty!!!

    Hugs

    Vintage

    SvarSlett
  8. mmm, såg nydelig ut! oppskrift?;)

    birgitte

    SvarSlett
  9. Så koselig det ser ut.
    Får jeg komme ;-)
    Er stadig innom bloggen din.
    Selv er jeg ganske ny som blogger.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  10. Helt nydelig, Liv:)
    Kjenner at jeg gjerne kunne
    vært på venninnebesøk hos deg altså;)

    Kos dere masse,
    klem fra meg

    SvarSlett
  11. Det så koselig ut. Jeg kunne også tenkt meg å komme:-) Ha det kjekt!
    Klem

    SvarSlett
  12. Det så veldig koselig ut! Venninnekvelder er flott! Likte de fine koppene dine såå godt! :-)

    SvarSlett
  13. Mmm - browniene dine ser kjempegode ut. Jeg har ogsa nettopp hatt venninnekveld - men her var det eplegalette som ble servert :)
    Kjempefin blogg du har!

    SvarSlett
  14. Ååå, eg nyyyt bileta! Utruleg delikat! Er bittelitt misunneleg på deg for koppane dine. Eg har nokre tallerkenar i dette mønsteret, og det er så fint! Og brownies...mmm!

    God helg!

    SvarSlett