torsdag 20. januar 2011

TO BLOGGERE SOM ER GLAD I MESSING

 (Bildet lånt med tillatelse fra Anna`s My lovely things-blogg.)

(Logobildet fra Aja`s Lundagård-blogg.)

Her vil jeg vise vei inn til to veldig flinke bloggere som har sansen for 
gamle og brukte ting og møbler - og ikke minst hus. Anna og Aja bruker 
messing! Og med stil - spør du undertegnede! Mange av dere har helt
sikkert vært innom bloggene deres før, men jeg ville bare gi alle dere andre
også en sjanse til å oppleve to flotte blogger med fantastisk sjarmerende bilder og innhold!
Dette er to av mine favoritter - skal jeg innrømme. -Selv om de ikke er i norsk
tradisjonell stil.. hihi... Trykk på bildene for å besøke dem.

Og det er flere som er glad i messing. Kjempe takk for mange artige kommentarer.
Ta en titt og se hva andre og jeg selv tenker om å bruke messinglysestaker HER og HER.
_______________________________________
English: Touch the photos and come in to two wonderful blogs!!

5 kommentarer:

  1. Heia.
    Glemte å kommentere messinginnlegget under her, men jeg begynner å like messing igjen. Det er godt med litt forandring, og messingen i dag står jo ikke sammen med syrelutet furumøbler lengre. Messing var jo fra gammelt av et fint metall. Kommer med innlegg med messing snart. Jeg har det framme i dagligstuen.
    Hei hopp
    klem
    Randi

    SvarSlett
  2. Takk for at du deler :-) Messing er undervurdert synes jeg. Jeg foretrekker gamle ting urørt. Altfor mange som tar malerpensel og sprayboks fatt ...

    Ønsker deg en fin kveld !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  3. ...og Tanja! http://prettygingham.blogspot.com/

    :)

    SvarSlett
  4. Tack så mycket Liv för dina fina ord igen :-) och länken!

    SvarSlett
  5. Vilket himla snyggt sätt att arrangera tulpanerna! Tack för tipset! Ska på loppis imorrn med nya idéer...

    SvarSlett