mandag 14. november 2011

SÅ KOSELIG!

Birthe Midtun: Et veldig gjennomført soverom i nostalgisk stil. Her er alle detaljer på plass.
 
Så koselig!
Kjempe koselig å komme hjem fra gården vår og oppdage at soverommet vårt er nominert i finalen på Nib! Tusen takk. Jeg er så glad i dette rommet i huset vårt. Jeg har sagt det flere ganger før da, men det er så fint og originalt. Det liker jeg så godt. Og ikke minst utrolig gøy å komme inn på Livs Lyst og se at det var over 70 personer til som vil være med å feire! Forresten tusen takk til alle som har spredd nyheten for oss!

Men vi har altså vært på gården vår i helga. Juhuuu! Så koselig! Vi har jobbet og kost oss. Jeg har laget kranser og vi har hatt besøk og snakket med naboer. Og så klart har jeg tatt en hel del bilder ;O) Vi kommer tilbake til gården og utlodningen litt senere i dag.


3 kommentarer:

  1. Hei og hopp :)

    hihi... Ja.. Disse lampene er ikke lett å få tak i.. Iallefall ikke til en billig penge..
    De årene jeg har "flydd" hos Skrot Tor har jeg aldri sette en slik lampe, tror det er svæææært sjeldent han får inn disse dessverre :/

    Lykke til på jakten :)

    ..De har en fantastisk en på finn.no nå.. I rosa... SÅÅÅ FIN.. Såååå dyr *ler*

    Fineste ula til deg :)

    ...og grattis med finaleplass ;)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Jeg stemte på deg jeg. Grunnen til det er at ditt bidrag jeg kunne tenkt meg å sovet i :-).

    SvarSlett