fredag 2. januar 2015

dagstur

I dag drar vi opp til gården vår på dagstur. Yes, det går an. Det er ikke lenger enn at vi kan kjøre opp og ned samme dag. Vi må ta en sjekk på at alt står bra til der oppe i bakkene. 

Det er ikke få ganger dere har "vært med" opp til gården vår nå. Dere har fått et blikk inn i drømmer og planer, og dere har sett noen av dem blitt realisert. Men det er mye igjen, og atter har vi lagt planer som jeg gleder meg til å fortelle dere om. Håper også dere er klar for nye turer opp i bakkene her oppe. Jeg gleder meg i alle fall til å ta dere med på fortesettelsen av vårt lille eventyr fremover. 

I dag blir det som sagt en liten tur opp. Jeg tar med kamera og er spendt på å se om det ligger noe snø igjen. Her nede gikk det siste hvite i natt... Håper det kommer et lite nytt lag. Naturen er så vakker kledd i hvitt. 

Ønsker dere alle en fin dag og takker for at så mange stadig titter innom Livs Lyst. Det er utrolig koselig! Å holde på med denne bloggen er nemlig "livslyst" for meg. Jeg koser meg med den. Så det gleder meg så klart stort at andre også kan ha glede av bilder og ord med tradisjon og landlig livsstil. 

7 kommentarer:

  1. Hei Liv. Jeg er så imponert over at dere greier å ha to restaureringsprosjekter gående samtidig, både i byen og på gården. Dere må være to arbeidsjern! Fint blir det i hvertfall!

    SvarSlett
  2. Godt nyttår til deg også. Selvsagt blir vi med opp på gården..der er jo bare så idyllisk. Og når jeg er ferdig med striiektøyet jeg holder på med nå, DA blir det kofte (genser) fra Kofteboken. Takk..

    SvarSlett
  3. Godt nyttår og god tur.
    Fikk kofteboken i julegave :-)

    SvarSlett
  4. Godt nytt år! Klart vi blir med opp til gården. Det er jo så moro å følge med på livet der. Og vi som leser bloggen din er jo så heldige at vi får være med på alt arbeidet der uten å gjøre noenting. Dere er så flinke! Gleder meg til mange fine reportasjer i 2015.

    SvarSlett
  5. Hei. Godt nytt år. Er stadig innom bloggen her og finner inspirasjon. På årets sisste dag kjøpte jeg Kofteboka og idag har jeg kjøpt garn til Sommerlett. Gleder meg til å begynne og strikke. Boka vat kjempefin. Hilsen Kari.

    SvarSlett
  6. Godt nytår herfra. Hvor ser der dejligt ud deroppe på gården. Et godt sted at finde sjælen - og inspiration til nyt strik.

    SvarSlett
  7. More photos to delight me and make me long to return to Norway. Come June, 2015, I will do just that!

    Happy New Year with a hug,

    Linda

    SvarSlett