fredag 16. september 2011

TILBAKEBLIKK

Fotograf: Bård Jørgensen

Her om dagen fikk jeg et lite tips om en leser som hadde funnet frem til 
Livs Lyst via Bolig Pluss på nettet. I arkivet lå bilder fra da fotograf
Bård Jørgensen og journalist Åslaug Birgitte Græsvold besøkte mitt
første hjem. Da bodde jeg alene i en leilighet i en 4-mannsbolig. 
Sentrumsnært, men nokså på landet. 

Det var litt artig å se det igjen.
Så slik hadde jeg det altså.
Det var mange ting.... hihiihi... puh!

Men jeg likte fargene og materialene i innredningen der.
Tregulvene. Jeg jobbet en del med dem.
De var dekket av mange lag da jeg kjøpte stedet.
Alt var dekket av mange lag i grunn. Alle overflater måtte få en omgang.
Jeg valgte farger og materialer etter hjertet og det ble jo til slutt et hyggelig sted.

Men jeg ser at jeg har forandret meg med tanke på innredningen.
I takt med tiden.
Og ikke minst i takt med Thomas ;O)

Men det var artig å få et lite tilbakeblikk!
Bilder fra leiligheten og den gang skjuler seg også her på Livs Lyst.
Om du blar bakover i arkivene (rullgardinen. Feks. LIVS STIL.)
 ***OBS OBS! Dårlig bildekvalitet på de gamle bildene jeg har tatt..... Puh!***

*Har du lyst å se resten av bildene som kom med i reportasjen?
 *Har du lyst å se bildene som ikke ble med?
Trykk HER og HER

Ha en henrivende fredag!
Fredager bruker jo å være gode ;O)

2 kommentarer:

  1. Så koselige bilder. Ser du har rafinert landstilen din. Sånn er det, man forandrer seg litt hele tiden og forandring fryder.....hele tiden.
    Fin fredag
    Randi

    SvarSlett
  2. Veldig koselig..
    Ha en flott helg

    klem fra Lill

    SvarSlett